Någonting annat

Tappat fotfästet för en period. Känner mig ständigt stressad, ständigt ensam fast jag vet att jag egentligen inte är det. Känner avsaknad av uppskattning och en känsla av att vara åsidosatt. Detta är påfrestande och påverkar mig som människa just nu.
Vad jag skulle behöva är att slappna av och tänka på hur mycket roligt jag har framför mig. Skolavslutning och student för Oscar. Midsommar. En vecka i Borlänge på peace&love med fina vänner. Födelsedag och 18 jordsnurr fyllda. Kan ju faktiskt inte se så mycket bätte ut.

Kommentarer
Postat av: Sofia

jag tycker om dig, nin <3

Svar: och jag tycker om dig, finis ♥
Josefhine None

2012-06-13 @ 22:18:53
URL: http://sofiafaktiskt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0