Scorett

Nu har jag äntligen införskaffat ett par klackskor inför höstens och vinterns bravader. Kände verkligen att det var på tiden. Försökte ta en bild själv men det gick inge vidare. När jag tog med blixt såg de ut att ha en helt annan färg och när jag tog utan blixt blev det alldeles för mörkt. Ni får därför nöja er med att se en bild från hemsidan. Från scorett är dom.
Har glömt berätta att operationen är framskjuten också, den blir av redan på måndag. Jag är riktigt taggad måste jag säga, ska bli såå himla skönt!
Föresten, kom ihåg att påminna mig om att ta bilder innan operationen! Får icke glömmas.

Kommentarer
Postat av: Maja

glöm inte ta bilder :):) hihi

2011-10-18 @ 21:51:23
URL: http://msla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0