Ain't gonna lose you. ♡

Det är allt något speciellt med Elin Journath
Det finns ingen jag hellre skulle gå till om jag hade problem. Hon lyssnar alltid och ger de bästa svaren.
Jag vet att jag alltid kan lita på henne, hon skulle aldrig medvetet svika mig. Det vet jag bara.
Hon är en av få som har funnits där för mig i alla lägen i alla år och det går inte att tacka henne nog för det.
Hon är en så grymt jävla bra vän bara. En sann vän. Och det kan man minsann inte kalla alla.

Hittade en gammal bild från skolavslutningen i 7:an. Små och söta. Hihi

Kommentarer
Postat av: elin journath

Du anar inte hur mycket det där värmer i hjärtat!

Jag kan inte mer än säga att jag saknar dig och att du är väldigt betydelsefull för mig. Du min vän, är en sann vän och jag vill aldrig mista dig, det får du aldrig tro ♡

Jag värdesätter dig högt vännen.

2011-02-10 @ 22:38:58
URL: http://ejournath.blogg.se/
Postat av: elin

När jag känner mig nere brukar jag gå tillbaka till det här inlägget, eftersom det värmer något enormt och gör så jag får ett leende på läpparna. Ibland är det svårt att visa att man finns, och jag kanske inte är densamma längre, men jag hoppas att du ser mig någorlunda på samma sätt, för jag vill finnas för dig vännen, alltid. hjärta

2011-10-09 @ 13:27:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0