I found my way throught the clouds.

Fredagkväll och här sitter jag och skriver på min engelska bokrecension. Skulle åkt till Vingåker och spenderat kvällen med Maja och Elin. Men efter en låång eftertanke insåg jag att det skulle bli så förbannat krångligt med tanke på att jag ska sova borta både lördag och söndag också. Så jag skulle behöva ha saker för 4 dagar. Idrottskläder till måndagen. Min dator för att kunna skriva det jag just håller på och gör, jag skulle också behöva duscha med mera. Så därför tog jag motvilligt det kloka beslutet att stanna hemma.
Nu sitter jag alltså här i min ensamhet och kommer ha en galet tråkig kväll. Men imorgon åker jag i rätt skaplig tid och umgås med Elin och Maja hela dagen, sedan är det typ tjejmiddag hos Elin som gäller. På söndagen beger jag mig sedan mot Valla. Låter ändå som en rätt bra helg enligt mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0