I'm yours, I'm yours right now.

OJ, vilken superhelg!
Drog ner till Vingåker på fredagen ändå och delade säng med Maja och Elin den natten.
Vaknade, drog hem, tränade, duschade och sedan bar det iväg till hem till Elin igen. Hade en as trevlig kväll med härliga brudar och även några grabbar framåt kvällen. Blev visst så att jag tog nattbussen med Ellen in till stan också och sedan bussen till Valla med Adam. Sen spenderade jag resten av min helg där med honom. Hur mysigt som helst!
Fick alltså spendera min helg med några av de finaste personerna i mitt liv! Ultimat.
Dock måste jag faktiskt erkänna att det ska bli skönt att sova i min egna säng ikväll. Var ett tag sen nu.

Snodde en bild från Elins blogg. Ni är fina ni brudar. Stort ♡.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0