You're the one I have desided, who's one of my kind

Egentligen känner jag för att skriva en väldigt besviken liten text. För det är just det jag känner just nu. Besvikelse.

Men istället för att göra det tänker jag skriva om hur fina dagar jag har haft nu.
Först en superfin söndagkväll och måndagmorgon med två flickor jag tycker väldigt mycket om.
På måndagen åkte jag sedan raka vägen hem till en väldans fin pojkvän, myste, myste, spelade monopol (jag utklassade de andra!!!) och myste lite till. Stannade där tills idag och begav mig sedan hem till farfar där det bakades bullar så det stod härliga till!
Det saknas några få detaljer för att detta lov ska bli perfekt. Dessa få detaljer är även kallade några fina vänner som jag skulle vilja se skymten av.
Bjuder på en väldigt bullig bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0