Operation, check.

Igår blev jag äntligen opererad. Det var på tiden måste jag faktiskt säga.
Operationen gick jättebra, kändes dock lite skumt att höra när de skar och borrade i mina öron men eftersom att jag inte kände något så var det kolugnt. På onsdag ska jag för första gången få se resultatet för då ska jag tillbaka till sjukhuset för att göra en koll och byta bandage.
Ni ska dock veta att jag verkligen inte går runt och ler hela tiden som på bilden. Gör otroligt ont nu i början, några tårar har jag till och med fällt. Inatt sov jag i princip ingeting då det inte gick att ligga på något jävla vis utan att det gjorde galet ont. Men! Ska man vara fin får man lida pin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0