I have the simplest taste, I'm always satisfied with the best



Jag hade aldrig träffat någon som har allt, men så träffade jag honom.

Han som alltid torkar mina tårar även fast han själv aldrig är anledningen till dom.
Han som står kvar där vid min sida trots att det inte alltid är så lätt.
Han som har den där förmågan att alltid kunna få mig att le oavsett hur arg eller ledsen jag är.
Han som lägger märke till små obetydliga saker som jag gör, som om det vore hämtat direkt ur en film.
Han som är allt det där bra som man väl vill att en pojkvän ska vara.
Han är min.

Det har tagit ett tag för mig att inse det, men hans förflutna spelar absolut ingen roll. För nu är nu, och nu är han med mig och det är det enda som räknas.
Kanske kommer jag sluta som trasig men jag har träffat någon värd att chansa för.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0