Give me an apple please

Jaha, är ju tvungen att provblogga lite från nya datorn som jag fick av skolan idag. Fick sitta i aulan i 3 timmar och lyssna på en kille som tyckte det var jätte hippt att säga kuk, bög, bajs osv. i var och varannan mening. Var lite småkul till en början men efter första timmen blev det lite tjatigt och trist. Nåja, nu måste jag sova så att jag orkar upp och spöa de andra Sam 2:orna och 3:orna i brännboll på Kick-Off dagen imorgon. Kommer gå galant!
För att fylla ut inlägget lite tog jag en bild på min helt underbart goda fruktsallad som jag gjorde tidigare idag. Mycket av allt. Gott.

Kommentarer
Postat av: Karin

Och hur gick det att spöa oss tycker du ninis?

2011-08-26 @ 18:03:12
URL: http://halonenk.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0