Meet me... at the masquerade


Det är så mycket nu. Jag är tröttare på skolan än jag någonsin varit och har ingen lust att gå dit alls, jag orkar ingeting. Franskan är värst. Den suger all energi ur mig. Är också djupt besviken på en del vänner, som tydligen inte såg mig som en speciellt värdefull vän. Känslan går inte att beskriva men det är sånt som får mig att fälla en tår då och då. Men, mitt ibland dessa besvikelser så finns det två personer som på olika sätt drar upp mig om dagarna och får mitt humör att skjuta i höjden. Den ena, ja du vet vem du är. Älskade vän, Ibland undrar jag verkligen vad jag skulle göra utan dig. Och den andra, ja den andra är som hämtad ur den finaste av drömmar. A taste of perfection.

Kommentarer
Postat av: maja

jag älskar dig

2010-11-30 @ 10:20:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0