I'm a liar.

Hade planerat att ta hem en bunt vänner idag, men så blev inte fallet.
Istället sitter jag nu här. Ensam framför tvn med datorn i knät och med en godisburk inom räckhåll.

Tog bönan ner till Vingåker förut för att köpa mig godis till kvällen. Jag gick in på Ica, valde ihop hela 6 olika småpåsar med olika sorters godis, gick sedan raka vägen till kassan och slängde upp mitt ihop-plock på rullbandet. Mannen som ställde sig bakom mig i kön böjde sig framåt och sa "Jag hoppas du inte lever på det där." "Ehe.. Nejdå.. Jag ska inte äta allt det där själv." Klämde jag fram. "Vilken tur!" Svarade mannen och fortsatte sedan plocka upp sina varor på rullbandet.

Ja, jag ljög.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0