she's a genius

Sitter just nu i Umeå, och om några timmar ska jag iväg på någon slags ceremoni för att min syster har tagit examen och senare ikväll vid halv 7 tiden ungefär ska vi på någon stor högtidlig, fin och uppklädd middag. Låter ju inte direkt super roligt i mina öron men vi får se... Vem vet? Det kanske överträffar mina förväntningar med stora steg! ;)

Imorgon bär det av hemåt igen tidigt på morgonen. Häärligt! Den andra 10 timmar långa resan på 3 dagar. Nej usch..

Just nu sitter jag och kollar på massa bilder på mauritius. Hur härligt skulle det inte vara att vara 18 nu och dra dit med ett gäng kompisar och sedan steka på stränderna, bada i havet och festa på nätterna? Någon gång ska jag åka till mauritius och någon gång ska jag åka någonstans med massa vänner. Japp, det ska jag.

come with me? :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0