Glad som en nyparad stare

Ibland är det ju bara för skönt att sätta sig på roddmaskinen och kämpa på tills man verkligen inte orkar mer. Och det är precis vad jag nyss har gjort, åt även en stor sallad efter det. Så nu kan jag vara riktigt stolt över mig själv. :) Nu får det vara slut med allt onyttigt jag trycker i mig hela dagarna. Nej till chips, godis, dricka och allt annat onyttigt och jag vet.. Jag säger det hela tiden. Men den här gången ska det tamigtusan gå, har man ett mål som man vill något otroligt mycket så borde man kunna göra vad som krävs för att uppnå det.
Och jag vet vad jag vill.

Fick även höra att min mobil tydligen inte gick att laga så därför ska jag få en sproilans ny, ska bli skönt att äntligen få en fungerande mobil igen :)

Saknar min Sofia också <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0