The summer of 2010.

Nu avslutar jag detta sommarlov med flaggan i topp!
De senaste dagarna har varit otroligt bra. Speciellt fredagen som jag spenderade med några av dom bästa personerna jag vet hemma hos Rickard. Det blev en galen kväll.. ehe..
Gårdagen var också super. Födelsedagsfirande hemma hos Maja med massvis med god mat och mycket trevligt sällskap.






Där fick ni ett urval av bilder som någorlunda kan beskriva min sommar.
Tack till alla som gjort sommaren 2010 värd att komma ihåg.

Kommentarer
Postat av: lina

<3 saknar dig riktigt mycket, du får ha det hur bra som helst nu på duve och glöm inte tjejen i skogen här ute, puss på dig<3

2010-08-15 @ 15:03:55
URL: http://linafeliciaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0